čtvrtek 8. ledna 2015

Čajovna





Zkouškové v plném proudu, znáte to, budete dělat hodně věcí, jenom ne se učit...


Novoroční předsevzetí jsou k ničemu. Já si je nedávám, ale letos jsem se rozhodla, že bych měla možná víc psát. Mám v hlavě spoustu nápadů ale nějak nejsem schopná je sesmolit do článku.

Letos k Vánocům jsem dostala dárek a skvělou příležitost jak začít obohacovat tento blog. Na tom škaredým obrázku z tabletu, který vidíte v úvodu článku je krásná čajová souprava z Oxalisu, kterou jsem dostala od svých úžaných přítelek. :) Ne, že bych čaje předtím nepila, ale od té doby co jí mám, se v ní protočí několikrát denně všechny možné ňaminy.

Taky můžete vidět konvici s kvetoucím čajem, kterej vypadá tak trochu jako bodlák a má fakt divnou chuť, ale o tom budu psát jindy.

Nicméně, mám teď docela slušnou zásobu čajů, hlavně teda bylinky, protože je zima a mátovo-meduňkovej čaj skvěle zbaví příznaků nachlazení a ještě se po tom krásně spinká. Ale abych se vrátila k myšlence, budu vám vyprávět o jednotlivých čajích,účincích, chuti, a třeba i kde je sehnat :)

Vlastně čaje jsou jeden z důvodů, proč by ze mě nikdy nemohl být vitarián. Chození do čajovny se nikdy nezvdám, protože jedině tam se čas zpomaluje na rychlost, která ještě existovala v době kdy mi bylo 5. A protože tam voní šíša, a protože jsou tam všichni tak milí.

Řikám, vykašlete se na hospodu a běžte do čajovny. Bude vám líp a nebudete mít kocovinu. A to je co? Vyplatí. A hlavně tam za 70 kč mužete sedět třeba 4-5 hodin, kdy se vám to stalo naposled u piva?

Tak, a já si jdu vybral první čaj na hodnocení. Těšte se! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat