středa 14. ledna 2015

30 day shred s Jilliane Michaels, den 1. a 2.


Jak začal můj workout!




30 days shred mám v počítačí už nějaký pátek... vlastně už nějaký ten rok dalo by se říct a konečně jsem se rozhoupala. Po jedné návštěvě posilovny, kde byli samí namakaní kulturisti, co zvedali ty obří činky (co to byli přímo číny!) s takovým tím hlasitým eeeeeh, vedle kterých jsem já s 2 kilovou zátěží na jiným přístroji byla loser, jsem se rozhodla, že minimálně tato posilovna není pro mě.

Tak začal můj měsíc s Jillian. Aby v tom nebyl zmatek, chodila jsem asi 8 let tančit, 4 krát týdně trénink, makačka, I swear. Jenže jsem to nenáviděla, stejně jako některý lidi tam, takže ve 12 letech jsem konečně naposled vyšla z "tančáku" a hluboce vydechla. Průser byl v tom, že začala moje sedací doba, občas oživená rotopedovým či běhacím záchvatem, který moje umrtvená kondička stejně nedala.

Konečně na výšce jsem si mohla zapsat tělocvik zdarma, takže kvůli potřebným kreditům jsem chodila na piloxing, lození a uhnala si gangliom, kterej mi nedá a nedá pokoj. Bohužel naše inteligentní škola dovoluje tělák jenom ve 2 semestrech, no můj děda by plakal.

Jo, taky jsem měla snahu chodit na contemporary dance, ale hodina jednou týdne pro mě po 4x týdením opakování a drcení sestav nemá smysl, za týden, kdy se učíš a studuješ, nevíš o contemporary nic.

Tak, vykecávání bylo dost. Konečně něco o cvičení. Je to 30 denní program o cca 25 minutách denně, se třemi levely. Každých 10 dní cvičíte jeden. Důležitý je nevynechat a makat. Celých 25 minut se hýbete s minimálními pauzami a jde o to, procvčit co nejvíce partií těla. V prvním levelu najdete sklapovačky, kliky, cviky s činkama, různý tipy podřepování a přidřepování, cardio.

Jako upřímně, pro mě je to docela makačka. 5 měsíců jsem ted strávila nad knihami bez známky pohybu když nepočítám cesty na kole do práce a z práce a ty 2 měsíce pinglování, kdy jsem 3x týdně chodila 8 hodin po place a roznášela kafe.

Včera jsem cvičila poprvé. Paradoxně jsem si u některých cviků, který by mi kdysi přišly banální, připadala nemotorně, co se protahování týče, nedokážu ani dát pořádně nohy od sebe na "placku". Pláču nad sebou, ale nezdávám se :D. Břišáky dostali taky pěkně zabrat o lýtkách ani nemluvím. Bacha na jednu věc, přijde mi, že závěrečný protažení není moc efektivní a proto to vecko ta moc bolí. Doporučuju ještě více protáhnout lýtka a břicho, jinak se - jako já- nebude moct druhej den postavit z postele, a ani se smát, protože to je bolest neskutečná. Ale zase mi trochu povolily záda a endorfiny - znáte to. Jsem zvědavá, jak na tom budu zítra, nicméně dnes jsem si připadala méně nemotorná a taky jsem se nezastavovala tolik jako včera. A fakt mě to bavilo a těším se na zítra.

Nicméně, pokud máte už nějaký cvičení za sebou, může vám jako Míše z Kiss a Bee připadat Jillian trochu nuda, zkuste P90X, více pod zmiňovaným odkazem. Na to se taky chystám, minimálně na to posilování břicha.

Za pár dní dám vědět, jak zle na tom jsou moje končetiny a jestli jsem o pár deka klesla. A co vy? Taky si dáváte domácí workouty? :)

P.S. Cvičení najdete na uloztu nebo youtube.

Žádné komentáře:

Okomentovat