úterý 27. ledna 2015

30 day shred, den 11.

Aneb level 2.

Takže. Vzhledem k tomu, že jsem o víkendu byla na návštěvě, kde se cvičit moc nedalo, můj den 11 se trochu posunul, protože jsem si tu pauzu pěkně odcvičila.

Celý level 1 probíhal tak, že první asi dva dny byly náročný, v dalších dnech pomalu přicházelo zlepšování cviků, polevovaly moje pauzy a konečný cardio bylo spíš potěšení než smrt :D :).

Poslední dva dny už jsem se zase tolik nenadřela. Co mě potěšilo úplně nejvíc, je to vidět! Nejvíc asi při cardio skákání - formují se břišní svaly. Dokonce i můj muž si toho všiml.

Dneska jsem začala level 2. Uf. Nevím proč jsem si myslela, že po 1 se mi s dvojkou bude začínat líp. Vůbec. Stejná makačka jako při úplně prvním dni. Zase spousta pauz, a zase cvičím tu lehčí formu. (Jo to jsem minule zapomněla napsat, kromě Jillian jsou tam další dvě holky, jedna cvičí lehčí verzi, druhá těžší.) Vlastně bych si možná dala i tu těžší, protože výzva!, jenže jsou skoro všechny cviky ve vzporu - kliku- a mému gangliomu, který je po prvním formě rázovky, se to moc nelíbí. Doufám, že level zvládnu docvičit bez následků, teda kromě těch pozitivních :).

Jo, u kissabee jsem odkoukala cvičení před zrcadlem. Nevěřila jsem tomu ale má to pozitivní vliv, prostě se víc snažíte, vidíte vývoj svalů, taky jestli to cvičíte dobře a nemáte křivý záda u toho a tak. A taky si odvyknete blbě se tvářit, takže příště v tělocvičně nebudete vypadat jako mamlasové (můj případ:)).

Cvičení doporučuju, půlhodinky denně určitě máte, já jsem prostě zkratila svoji internetovou prokrastinaci a cca okolo 7 večer cvičím. Zlepšujete to nejen postavu, ale i náladu.

Pojďte do toho taky! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat