sobota 17. ledna 2015

De pequeña..

Taky jste si jako malí mysleli, že pod peřinou se vám v noci nemůže nic stát?


Napadlo mě, že jako malá jsem měla jasnou představu o spoustě věcí, asi jako všechny děti. Rozhodla jsem se s vámi o ně podělit a určitě mi napište, jestli jste si myslei něco podobnýho, nebo nějakou vaši kuriózní představu.

Jak se rodí děti?

Někdo si myslí, že přiletí čáp, jiný zase, že tatínek nasype mamince zrní. Já měla za to, že když se dva lidi vezmou, tak po svatbě se jim automaticky narodí dítě. Pak ale přišlo to neblahé zjištění, že nějaká postava v televizi má dítě, ale přitom nebyla žádná svatba... Smutný je to, že mi to nikdo nechtěl vysvětlit. Moje jediná sexuální výchova doma byla Tisíc dívčích otázek, který jsem beze slova a vysvětlení dostala asi k 11 narozeninám.

Plyšáci mají duši!

Celou postel jsem mívala obskládanou asi 20 plyšovými zvířátky. Každý večer před spaním jsem jim musela každému zvlášť říct dobrou noc, jinak by na mě byli naštvaní.

Nohy pod peřinu!

Když jsem měla někdy strach, jediný co pomáhalo, bylo schovat se celá pod peřinu. Nesměla však trčet ani noha, protože neschovanou nohu by mohla ukousnou nějaká příšera pod postelí.

Všichni v nebi mě vidí..

Když někdo umře, dostane se do nebe, odkud se dívá dolů. Všichni tihle lidé mě můžou vidět. Takže jsem si dávala sakra bacha na šťourání v nose.

Všechno co dělám, se mi jen zdá.

Vysoce filosofické úvahy, co je sen a co realita, jestli lidi okolo mě nejsou jen nastrčení, jestli vlastně neexistuju sama a nevymýšlím si to, co se děje atakdále...

Když budu na něco moc myslet, tak se to stane..

Prej kniha Tajemství a všechny pozitivní afirmace. Jak já jsem si uměla přát. A vlastně to i docela fungovalo :)

Hifi vež se vyslovuje jako Hipi věž

Jednou dostanu dopis z Bradavic! (ostatně, to doufám pořád :D )

A vlastně mnoho dalších věcí..určitě si na ně vzpomenu až dám článek publikovat. :)

A co vy?





Žádné komentáře:

Okomentovat