čtvrtek 29. června 2017

Love and understanding, positivity

We can change this world with a piano..
Love can change the world in a moment






But what do I know....

Venku byla bouřka a děsně pršelo a proto jsem se rozhodla napsat něco sluníčkovýho. Uvědomila jsem si spoustu důležitých věcí, třeba jako to, že se mám ráda. Po letech čtení všech těch ezo hlášek o sebelásce si uvědomuju, že jsem konečně spoko s tím co dělám a kdo jsem, že to dost možná nevyhovuje každýmu a často narážím na nepochopení ze strany druhých, ale jsem přesně taková, jaká být potřebuju, s hlavou v oblacích, hudbou v srdci, protože rytmus je láska.

I když někdy nemůžu vstát a bolí mě každá nanosekunda bytí, jindy v mý hlavě mi slunce lítá a já pořád věřím na víly, na lásku co nemá podmínky (protože kondicionální věty můžou být pruda) a taky, že každýmu na světě je někdo souzenej a možná je těch možností víc.

I když mám trochu strach, kvůli všem těm kruhům, chci věřit v dobrý konce a modrý motýly za zvuku piana.

A možná, že se pořád nechávám příliš strhávat okolníma situacema a můj úsměv je ovlivněn úsměvy druhých, je dobrý vědět, že to může fungovat i opačně a že můj úsměv může zlepšit den někomu druhýmu. A tak úsměvem pro druhého odrazí se jeho úsměv do mě a co vysíláš, to se vrátí... takhle funguje karma, víte? A možná, že začít u druhých někdy znamená začít u sebe, protože když máte někoho rádi, stane se tak trochu vaší součástí. A ať se staráte o sebe nebo o toho druhého, staráte se zároveň o oba dva. Ale asi to nefunguje obecně, určitě ale ve vztahu s mojí kočkou. A určitě i s jinýma.

If you're happy I am happy, if you're not I will make you. Jednoduchej kondicionál. Then you will be happy so I will be happy. A jednou se naučím nadýchat si mír do kapsy.

Life is more than fitting in you jeans, it's love and understanding, positivity.

P.S. Prej jsem sluníčkář. Někdy možná jo a co. Pokud mám být šťastná a nebudu tak nikomu ubližovat, budu třeba žížalou.
,
Mějte (se) rádi!


Žádné komentáře:

Okomentovat