středa 21. června 2017

Gnocci se špenátem = láska









Jako malá jsem nenáviděla špenát. Zelená kejda na talíři s vajíčkem. To nechceš. Přitom špenát je taková dobrá věc. A tak je to se vším, brokolice, květák, čočka.... pokud se tohle všechno nerozvařilo do podivnýho slizu, tak to asi nebylo jedlý nebo já nevim. A syrová brokolice = yummy.

A proto mě hrozně překvapilo, když mi moje teta kdysi dávno naservírovala špenát a já mohl říct wow ono se to dá jíst. A tak vám tuhle ňuminu přináším taky v rostlinkové verzi.

Potřebujeme: mraženený špenátový listy či čerstvý
gnocci
cokoliv čím dochucujete špenát, já použila jen sůl a pepř #minimalismus
sojový kostky
rostlinné mléko, trocha mouky (já měla zajíce a pohankovou mouku)

V Bille jsem sehnala špenátový listy zmražený v takových kostičkách, ty jsem 3 hodila na pánev na olej, pak trochu dolila vodou a počkala, dokud to neroztaje, přidala sůl a pepř. Pak jsem je zalila asi třetinou hrníčku sojového mléka, ve kterém jsem rozmíchala tak půl lžičky/lžičku pohankové mouky. Chvilku nechat ležet běžet, až to trochu zhoustne, hotovo.

Gnocci uvařit podle návodu.

Sojový kostky uvařit, vymačkat jak nejlépe umíme, usmažit na pánvi s kořením, já tam dávám většinou nějakou směs koření nebo koření na grill.

A to je vše, folks!

Mějte krásný den! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat