pondělí 5. června 2017

If you hurt me once, it's hard to gain my trust back.

That's just the way it is.





Jsem forever cat. If you cannnot promise me forever then I am not your cat. 

Je to jednoduchý. Snadno si nechám ublížit a snadno lidem věřím. Mohlo by se zdát, že jsem přecitlivělá, ale já o svý labilitě vím. A víc než to, že vám někdo ublíží, záleží na tom, jak se k tomu ten člověk následně postaví. Já umím poslouchat. Já umím chápat. A umím i odpouštět, protože si myslím, že můj intelekt dokáže pochopit důvody, protože někdy ublížíme aniž chceme...a i když někdy bolest přetrvává, hněv už dál nemůže. Vlastně na to, jak mě někdy dokáže pohltit smutek nebo láska dokážu o věcech racionálně uvažovat a i když microscopes are prudent in emergency, jak napsala úžasná Emily Dickens, i přes bolest se usmívám. A není to přetvářka, spíš obrana a možná taky znak toho, že odpouštím a svý bolesti si budu nadále řešit se sebou.

Přesto však dospívám do fáze, kdy vypouštím ze svýho života všechno, co mě nenaplňuje, co mi ubližuje a co se k tomu neumí postavit. Já jedu na upřímnost a na rozumný vysvětlování a rozhovory, který skončí vzájemným porozuměním, je-li výchozím bodem rozepře. Nestačí mi nechci, nemůžu...je to jako s terapií a nelze ji přerušit v půlce, stejně jako tak jako by si lidi měli věci vyříkávat úplně. Když dostanu facku a následně ještě ticho, odcházím. Protože už nechci brečet na koberci nebo na kuchyňský podlaze.

Zatímco píšu tohle, přistála mi ve vzkazech na fíbí definice mého jména od mého Anděla v podobě kamarádky (tady je ten cuddle pro tebe milá M.:) ). Docela dost vystihuje to, co se tu snažím říct:

Barbora is NOT a Barbie. She's a girl from either Slovak or Czech Republic. A very delightful person, whom people are lucky to have in their lives. She's very independent, smart, with good sense of humor. If you have a Barbora for a friend, you can be sure she will always be there for you but in return expects the same. She can be very supportive and compromise-ready. However, her sweetness goes away once you act inappropriate or unfair to her or her beloved ones. Barbora is a quite responsible person though there is a child's soul within her, that craves for crazy, spontaneous action. Once in love, Barbora can be the perfect girlfriend - caring, understanding and fun to be around. All in all, if you have a Barbora, don't let her go!

A tak nějak je to pravda.

Nečekám nic víc než sama dávám. Důvěru za důvěru, lásku za lásku.

But if you can't give me feeling with old fashion meanings...

Žádné komentáře:

Okomentovat