pondělí 8. května 2017

Shape of me den 2 aka okurkovo-rebarborový smoothie


Druhý den 30 day shred, umírám ještě víc než včera. Docela mě uklidňuje vzpomínka na to, že minule to mělo podobný průběh a někdy kolem 4. až 5. dne se to zlomilo a na poslední sérii jumpin' jacks jsem se vyloženě těšila.

Anglo kultura říká: Kill two birds with one stone, já říkám kill one me with two workouts, takže jsem pak pokračovala krátkým, ale docela vražedným posilováním se slečnou, který sice příšerně ječí, ale cviky má, zdá se mi, dobrý.


Taky jsem usoudila, že ten pár minutovej cool down co má Jilliane je dost málo, takže doporučuju ještě tenhle, pokud nechcete, aby vám další den upadlo úplně všechno. :)



Jako motivaci jsem si zvolila "smůzí" pitíčko. V Kauflandu měli nedávno poslední asi 2 stonky rebarbory, který jsem ukořistila já, ale pořád jsem tak nějak nevěděla co s nima. Nakonec jsem je zmixovala se zbytkem okurky, trochou cukru, citronu a vody a zbyl z toho ten plivanec co vidíte nahoře na fotce. Chuťově v pohodě, množství trochu nedostačující. XD Ještě jsem tam možná mohla přidat jablko. 

Yoga bude dneska až večer, vidím to na Adriene a nějakou bedtime sekvenci.

Mimochodem, bylo by super psát článek každý den celých 30 dní, což by mě možná donutilo fakt vydržet, nicméně se blíží zkouškový a asi to neudržitelnej koncept. To psaní, cvičení musím dát. 

Have fun and jump with me! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat