neděle 7. května 2017

Tentokrát to nevzdám!

Jedno z nejšťastnějších období mýho života trvalo asi 3 měsíce. Byla jsem zamilovaná, začala jsem jíst kytky ve velkým a hlavně jsem hodně cvičila.




V poslední době šly věci od 10 k 5. Vlastně dost možná k nule a ještě dál. Mám na to pěknej obrázek mě pod dnem, který je prej dobrý na to, aby sis ho mohl prohlíd. Říká Márdi.

Přemýšlela jsem, co byla na těch 3 měsících jinýho, když jsem měla před státnicema, spousta stresu a tak. A protože moje interakce s opačným pohlavím se pořád pohybuje na úrovni směšných lásek, rozhodla jsem se, že prubnu to cvičení. A taky proto, že nejsem in love with the shape of me.

A tak jsem začala. První den 30 days shred. Pro začátek. Jop, umírala jsem úplně stejně jako tehdy.


Tak nějak asi trochu počítám s tím, že to zase možná nedokončím a změním "trenéra". Pro tyhle případy mám Fitness blender, dneska jsem si po Jillian dala ještě:



A na protažení:




A na uklidnění:



Úplně jsem zapomněla, jak je skvělý si fakt pořádně zacvičit. Jděte do toho taky! :)

A na závěr, pár pěkných muzik:



Enjoy you weekend, love & peace.


Žádné komentáře:

Okomentovat