neděle 2. března 2014

Whatever makes you happy aneb chcete-li lásku, kupte si psa.

Happy together!





Tenhle článek bych chtěla věnovat věcem, které mě dnes potěšily.

Za prvé to byly úplně jednoduché koláčky - Hera, 350g polohrubé mouky a 2 kostičky sýry, z toho učmuchtat těsto, udělat z něj kuličky s důlkem, na 180°C na 20 minut do trouby. Poté vyválet v moučkovém a vanilkovém cukru a ďulky naplnit marmeládkou, nebo čím je libo. Také je lze dělat na slano:)

Potom to byl krásný den plný slunce a vycházka se psem. Asi v 15 mě každodenní procházky se psem hrozně otravovaly a byly to zabijáci mého studijního času o víkendu. (Jo, já se vážně učila). Ale teď, když jsem na vysoké je pro mě 20 minut na čerstvém vzduchu osvobozením od věčným referátů, textů atd. Takže pokud potřebujete, klidně i sami pro sebe výmluvu pro procházení se venku, i když je povinností nad hlavu, kupte si psa. A navíc ne nadarmo se říká, že koupě psa je jediný způsob jak dostat lásku za peníze:)

Zbožňovaný chlupáč v celé své kráse.


Noa poslední mé dnešní potěšení, bylo - světe div se!!- celý můj předešlý život nenáviděné pracování na zahradě. S jakou radostí jsem dnes ryla záhonky a hrabala hlínu okolo plotu. Vážně. Sezení je pruda a vždycky bude a proto neváhejte! Nezavírejte se, i když vám hoří za zadkem a běžte ven. Aspoň na chvíli. Ryjte záhonky a hrabejte se v hlíně. Udělá vám to radost. A tomu, komu třeba pomůžete taky. A pijte kakao a jezte koláčky. Čtěte Roberta Fulghuma myslete na to, že jediný důležitý pravidla jsou ze školky. Buďte krásní a happy.!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat