pátek 21. března 2014

Recenze: Alterra- Aloe vera

Aloe vera denní a noční krém pro suchou a citlivou pleť.





Rossmanovská přírodní značka za pár kaček. To je první fakt, který mě zaujal, když jsem se dívala po nějaké přírodní kosmetice, která by nestále od 1000 nahoru. Navíc, je to přírodní, co se na tom dá zkazit.

Druhá věc, která mě zaujala je vůně. Pro někoho může být nepříjemná, je to taková nesladká aloeverovská ale mě přijde teda super. 

Složení aloe vera, glycerin, jojobový olej, bambucké máslo, včelí vosk ve dne, olivový olej v noci. Bez barviv, konzervačních látek, silikonů, parfínů a minerálních výrobků. Vhodný i jako podklad pod make up.


Vlevo denní, vpravo noční.

Co se hutnosti týče, nemůžu si stěžovat. Denní krém je sice trošku řidší než noční, ale to je pochopitelné. Krásně promastí pleť, takže i v zimě jsem neměla pocit vysušování ani ničeho nepříjemného. Zasychá ovšem docela v pohodě, takže nevypadám jako továrna na olej. Nevím, zda je vhodný i pro mastnou pleť, ale na internetu jsem četla, že někomu to pomáhá, tak nevím.

Za mě určitě ano ano! Akorát teda nemá spf, což by mohlo někomu vadit, každopádně příště zkouším Alterra BB a to má myslím spf 10.

A co vy? Už jste taky zkoušeli alterru? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat