sobota 22. března 2014

Be juicy!



Většina chudých studentů má pocit, že jeho život musí být nutně založen na činských polívkách a Vitana přidej vejce jídlech. Jediné dobré jídlo si přiváží od maminky a to s bídou vydrží dva dny.

Takové to být ale nemusí, Můj přítel, by vám o tom mohl vyprávět, protože s novým členem naší pokojnosti (ten jeden pokoj co máme se nedá nazývat domácnost) aka s tyčovým mixerem jíme levně, celkem dzravě a chutně. Základem všeho je vývar, kterej stojí pár korun a ten pak můžete použít na tisíc dalších věcí, mixovaná cibulačka jako z luxusní restaurace, dokonce i mrkvovou polévku jsme měli. A opravdu nemusíte utrácet spoustu peněz, jenom jenom to vyžaduje určitý čas.

O tom, jsem ale mluvit nechtěla. Ovoce a zelenina je prostě základ, kterej mi celej život doma chyběl. Měla jsem pocit, že je všechno asi drahý, když to doma prostě skoro nikdy nemáme. Nemusí být.

Obsah ledničky zakládám na jabkách, mrkvi a hlávkové zelí a okurce a to už se počítá. Navíc zelí je hrozně podceňované a přitom obsahuje tolik vitamínů. koukněte se sami tady!

Ne každej je samozřejmě příznivcem konzumace zeleniny a ovoce (častá věta: to se přece nejí). Mám pro vás tedy jiný způsob, který je mnohem rychlejší (aspon co se konzumace týče) a třeba i stravitelnější:)


Úplně první posedlnost přišla, když jsem si jednou v Ostravě dala okurkovou šťávu. Taková slaďoučká svěží. Na internetu je na to spousta receptů, jenomže na koleji jsem neměla nic typu mixér. Nakonec jsem se spokojila s tím, že jsem:

Nastrouhala půlku okurky
zalila jí ledovou vodou
přidala třtinový cukr a citron
míchala jako blázen.

A výsledek nebyl špatný a ta okurka se pak mohla sníst:)

S tyčovým mixérem jde ovšem všechno lépe:) Jsemcelá špinavá od mrkve a okurky, ale spokojená.

1 mrkev
2 jablka
1 pomeranč
nastrouhat
přidat pár kapek citronu (můžete i cukr, ale sladké mi to přijde dost)
zalít trochou vody
mixovat a mixovat
dolít vodou podle chuti
užívat!


Vážně, 5 mrkví 8 kč, 5 jablek taky tak ňák, pomeranče cca 20 kč. Je toho víc než džus, je to lepší než džus a je to váš own made drink.

Dále doporučuju kouknout tady na smoothie. Nemusí to být jenom v rámci diety, je to báječný i jen tak:)

Takže se netrapte čínskejma polívkama a oslavte tohle krásné počasí nějakým ovocným, nebo zeleninovým pitím! A nemračte se na okurky, jsou vynikající!


Žádné komentáře:

Okomentovat