středa 18. prosince 2013

Priessnitz!

Týden před Vánocema může chytit chřipku jenom břídil. Samozřejmě, Marielka. Poslední týden školy, odevzdávání seminárek, dočítání knih, blížící se zkoušky.

Od přítele jsem dostala mokrý zábal na krk, říkám tomu Priessnitzovo peklo, protože když jsem to musela absolvovat posledně, bylo to strašně nepříjemný. Letošní sezóna zábalu ovšem proběhla docela v klidu a nepokoušela jsem se si to tajně sundat a nemusela jsem si tak připadat, jako náš pes, když se  snaží sundat si náhubek z čumáku :)

Kromě zábalu jsem dostala nejsilnější paralen. Protože nemůžu jít antibiotika a podoboné látky (ošklivá alergická reakce), ani se nenamáhám chodit k doktorovi, protože je to stejně vždycky stejný. Předepíšou mi něco, po čem se stejně osypu a na další výlet přes celé město pro kalciovku, kdy pro napuchlé všechno nevidim a nemůžu dejchat, zvědavá taky nejsem.

Včera jsem do sebe tedy úspěšně natlačila 4 paraleny (v odstupech, ne naráz), když jsem večer přišla ze školy a začala mě svědit kůže. Jasně. U 1-10 z 10 000 léčených se oběvuje svědění a alergie. Kdoasi je ten šťastný. Takhle, není to žádná ultra reakce, ale mám místy zarudlou kůži a svědí mě záda.

Co z toho vyplývá, nemám nerada jenom doktory, kteří vám nacpou akorát tucet chemikálií a ani pořádně neřeknou co vám je a účtujou si za to 30 kč a pak vám daj 3 další kontroly (za 30 kč), ale začínám být těžce zaujatá proti jakýmkoli lékům. (Ok, nurofen jednou za měsíc si dám).

Jedno je však jistý,  na babiččiny čaje se žádnej paralen nedohrabe a radši tisíc priessnitzových pekel než další alergie.

A jedna tematická!


A čím léčíte chřipajznu vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat