úterý 31. ledna 2017

Vegan UHO a houby


Původní záměr byl udělat takovou tu mňam houbovou omáčku se sojovým masem, alá takový to, co mamka vždycky vařila se zvířátkovým masem. Jenže jsem netušila jak, internety by do všeho cpaly smetanu a já neměla ani cibuli. A tak z toho vzniklo něco, co by se s klidem dalo (minimálně vzhledem) přirovnat ke školní UHO, ale mnohem lepší. Fakt.

Suroviny:

Zbyte sojových kostek, slovy asi tak 7 hádám
konzervička žampijónů, já měla menší
cibuli (já neměla)
koření na guláš, pepř, sůl, sojovka
mouka
rýže

Postup:

Jsem hrozně špatná na poměry a podobný věci, většinou věci dávám všude podle oka a začíná mi to i vycházet. Tímto se omlouvám za další negramovej postup, ale věřím, že se na tom nedá nic zkazit.

1) Uvaříme kostky, osolíme, máte-li bujon, použijte ho.
2) Osmahnout cibuli, přidat žampjóóny, zalít vodou, dusit...po nějaké chvíli přidat sojový kostky, zasypat kořením dle chuti, já tam dala dost gulášovýho, takže to na moje poměry docela pálí, pepř, sůl, sojovku.
3) podlívat, dusit, dokud to nevoní a kostky nenasáknout trochu tý chuti... když tam ještě zbývá trochu vody, přijlejte směs - na dno hrnečku mouku, do půlky ca vodu, zamíchat řádně - po nalití to zhoustne a tadá uho!
4) někde v mezičase uvařit rýži
5) Nemyslet u toho na školní jídelnu! :)

(John) Don(n)e.

Chtěla jsem tu přidat ještě super recept na bezmasý boršč, který se mi nějakým omylem fakt povedl. Sice to mám vyfocený ale zaboha nevim, co jsem do toho dávala. Čímžtopádem to napíšu někdy příště.

Mějte se fajn!

A nezapomeňte, že sleep is like a time machine to breakfast! :D 



Žádné komentáře:

Okomentovat