pondělí 19. prosince 2016

Kontemplace nad brokolicovou polívkou

recept included




To je tak, když člověk něco slíbí. Jo, budu víc psát. Příště už to neudělám. Zavolám ti. Věděli jste, že když vám dá někdo pusu, nemusí to nutně znamenat, že vás má rád? No jasně, děje se to a často. Ale stejně vás to zamrzí, obvzlášť, pokud jste já.

Smyslem tohoto článku ale nemá být psychoanalýze ale recept na brokolicovou polévku. Protože jsem si ji nevyfotila, přikládám ilustrační foto z hlubin internetu:






Uznejte, že ta mrkvička uprostřed je fakt fascinující. V mojí polévce sice nebyla, ale pokud aspirujete na mimi bazar award, tak doporučuju.

Teď už ale k receptu:

Na střední hrnec:

Kousek celeru (dělala jsem předtím obalovaný celer, takže jsem tak 1/3 nechala)
mrkev
půl cibule
1 menší borkolice
koření dle chuti, bobkový list, pepř, nové koření, whatever. já tam grill - šašlik z lidlu, ani nevím proč, ale bylo to okay.

Postup:
Já si v receptech jedu trochu na punk, takže jsem prostě všechno zeleninstvo dala do hrnce s vodou, vařila, pak osolila, až změklo umixovala a dochutila. Doporučuju nepřesolit, já mám teď růžovou himalájskou důl a vždycky se mi to podaří, nevim proč.

Pokud si pamatujete na Celer v hrašce, mám pro vás upgrate.

Celer nakrájet na plátky, obalit mouka -> hraška (na obalování, smíchat s vodou dle návodu na obalu) ->kukuřičná strouhanka (měli v kauflandu teď) -> smažit.

Celer jsem nevařila a fungovalo to, akorát hrašku jsem osolila. Pokud máte rádi věci obalovaný v kukuřičných lupínkách, tak tohle je dost podobný a děsně mňam.

Dejte mi vědět, jestli jste vařili, jak se vám povedlo a pokud máte nějaký tipy, třeba na zlepšení či ozvláštnění. Budu ráda. :)

Seeya later, alligator!




Žádné komentáře:

Okomentovat