sobota 2. dubna 2016

Celer v hrašce a bazalková kaše





Potřebujem:

Celer
Hrašku na obalování
Brambory
Rostlinné mléko
Bazalka (může být i sušená)
Olej (já dala slunečnicový + olivový)
Třeba rajčata
Třeba kus salátu

Tenhle recept jsem nedávám proto, že by byl nějakou závratnou novinkou, ale hlavně kvůli (pro mě) novýmu rozměru kaše, kterej dostala s bazalkou. Jsem šílený bazalkofil, simply, a mohla bych ji dávat úplně všude.

So ready, steady, go!

Celer 

Oloupat, nakrájet na plátky, hodit na pár chvil do vařící slané vody, aby nebyl tak tvrdý (tenhle krok lze podle internetů vypustit). Udělat z hrašky těstíčko podle návodu, obalit celer, osmažit. Krásně jednoduché a ideální pro ty z vás, kteří jako já mají strašnou potřebu konzumovat celer, ale krom polívky neví jak.

Kaša

Uvařit brambory, zakapat olejem (tady jsem dala olivový a slunečnicový, věřím že to pujde i s kokosákem nebo třeba lněným (chutná po oříšcích, mohla by to být ňamina). Nalít trochu rostliného mléka (rýžové top natur sušené, klidně - pokud se vám ho nepodařé rozlít po celé kuchyni, máte vyhráno :)), zasypat spoustou bazalky, vzít si takovej ten super nástroj a mačkat, hňácat, as you like it.


 Mně v jednu chvíli přišlo hrozně jako super nápad dát tam ještě rajčata (protože rajčata a bazalka- to chceš), což tomu dá takovej jarní, svěží nádech.

Salát
Salát byl trochu punkovej počin, protože jsem už měla hrozný hlad, takže jsem ho natrhala (ručně), zakapala jablinkovým octem, zalila vodou +sůl + sladidlo  a pomíchala, asi to není ideální postup ale když spěcháš - taky funguje.

Přeju dobrou chuť :)


Žádné komentáře:

Okomentovat